Documente necesare pentru analiza de risc

  • Documentele necesare pentru analiza de risc

    documente necesare pentru analiza de riscIn vederea efectuarii analizei de risc trebuie sa pregatiti urmatoare documente, daca exista. In functie de obiectiv, nu toate aceste documente sunt necesare.

    • copie dupa documentul care face dovada dreptului de proprietate sau de folosinta asupra obiectivului ce urmeaza a fi analizat;
    • copie dupa certificatul de inregistrare la Registrul Comertului;
    • plan se situatie, plan de incadrare in zona (documentatie cadastrala), schite cladiri sau ceva similar (plan la scara prin care se prezinta limitele spatiului, cladirile, vecini, cai de acces, etc);
    • planul de paza in cazul obiectivelor preexistente (nu este necesar in cazul obiectivelor care nu au instituita paza cu personal uman conform art. 6 din Normele metodologicede aplicare a Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor);
    • proiectul sistemului tehnic de securitate avizat de organul de politie competent teritorial (doar in cazul obiectivelor preexistente);
    • certificat de calitate si garantie pentru mijloacele de protectie mecanofizice (usi, ferestre, gratii metalice, seifuri, case de bani sau dulapuri de casierie, genti securizate de transport, compartiment blindat) care sa ateste clasa de rezistenta la efractie – certificare conform standardelor nationale sau europene de profil;
    • certificat de calitate si garantie pentru echipamentele componente ale sistemelor de alarmare – certificare conform standardelor nationale sau europene de profil (doar in cazul obiectivelor preexistente);
    • contractul de prestari servicii incheiat cu societatea specializata de paza si protectie (daca este cazul)
    • contractul de prestari servicii incheiat cu prestatorul serviciului de monitorizare  (daca este cazul);
    • contractul de prestari servicii mentenanta/revizii tehnice  a sistemelor tehnice de securitate; (daca este cazul);
    • contractul de prestari servicii transport bunuri si valori (daca este cazul)
    • polite de asigurare diverse (daca este cazul)

    Alte documente necesare pentru analiza de risc

    Pe langa documentele de mai sus, in vederea realizarii analizei de risc, beneficiarul va completa un chestionar de securitate prin care se vor identifica masurile de securitate existente. De asemenea, in chestionar/interviu se vor mentiona toate aspectele relevante ale activitatii unitatii analizate in vederea stabilirii posibilelor aspecte care pot creste sau diminua riscul incidentelor de securitate.

    Exemple de factori care pot scadea riscul:

    • plata preponderent cu cardul in unitatile care fac incasari;
    • existenta in vecinatati a altor spatii comerciale prevazute cu sisteme de alarma si supraveghere video;
    • prezenta in vecinatate a fortelor de ordine sau a unor obiective cu paza permanenta.

    Exemple de factori care pot creste riscul:

    • lipsa iluminatului public in zona;
    • spargeri sau tentative de furt la spatiile din vecinatatea obiectivului;
    • program de lucru prelungit pentru agentii de paza.
  • Nu ezitati sa ne contactati pentru o discutie preliminara gratuita!

     

    Formular de contact prin email

    Comentariile sau intrebarile sunt binevenite.

    * Camp obligatoriu